بازاریابی اینفلوئنسرها و یا تاثیرگذاران مجازی

بازاریابی اینفلوئنسرها و یا تاثیرگذاران مجازی
چکیده این مطلب : انتشار : 10 اکتبر 2019 0 نظر 100 بازدید

همکاری با influencer ها (تأثیرگذاران) می تواند راهی عالی برای انجام این کار باشد. این یک استراتژی بسیار مؤثر است

اگر یک بازاریاب هستید که به دنبال دستیابی به مخاطبان جدید هستید ، همکاری با influencer ها (تأثیرگذاران) می تواند راهی عالی برای انجام این کار باشد. این یک استراتژی بسیار مؤثر است – در حقیقت ، تقریباً ۴۹٪ از مصرف کنندگان برای توصیه های محصول به دنبال اینفلوئنسرها هستند.

 

هرچه بازارهای هدف جوانتر و به صورت دیجیتالی به هم وصل می شوند ، اینفلوئنسرها می توانند به سازمانها کمک کنند تا در جایگاه خود با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند: البته که به صورت آنلاین. به گفته تحلیلگران توییتر ، سازمانهایی که هم از برند تجاری و هم اینفلوئنسرها استفاده می کردند ، شاهد افزایش ۵٫۲ برابر در تبدیل ها بودند.

 

 بازاریابی اینفلوئنسرها

استراتژی بازاریابی اینفلوئنسرها

 

یک استراتژی بازاریابی اینفلوئنسرها ، مخاطبان اصلی را که می توانند پیام رسان باشند و یا محصول سازمان را به بازار هدف خود یا مخاطبان مشغول یک اینفلوئنسرانتقال دهند ، هدف قرار می دهد. با ایجاد روابط واقعی و تأثیرگذار در اینفلوئنسرها ، مارکها می توانند در رسیدن به اهداف بازاریابی خود از یک اینفلوئنسراستفاده کنند.

 

 

اما اگر به دنبال استخدام یک اینفلوئنسر برای برند خود هستید ، حتما می پرسید که از کجا شروع می کنید؟ با توجه به اهداف تان ، چه نوع اینفلوئنسری را می خواهید و چه اهدافی را برای رسیدن به یک استراتژی اینفلوئنسر برنامه ریزی کنید.

 

برای کمک به شما در کاهش جستجوی خود و اطمینان از استراتژی تأثیرگذار شما تا حد امکان ، ما یک الگو و دستورالعمل را برای کمک به شما در شروع کار ایجاد کرده ایم.

 

 

فهرست استراتژی بازاریابی اینفلوئنسرها

 

به ۶ مرحله زیر که می خواهید هنگام ایجاد و اجرای استراتژی اینفلوئنسرها استفاده کنید ، نگاهی بیندازید:

 

۱- اهداف خود را تعیین کنید.

آیا می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید یا تعامل شرکت خود را افزایش دهید؟ آیا می خواهید روش تولید محصول خود را تقویت کنید یا می خواهید آن را بر وفاداری و حسن نیت مخاطبان موجود خود بنا کنید؟ با مشخص کردن هدف نهایی استراتژی خود ، می توانید راه خود را به عقب برگردانید تا مراحل لازم برای رسیدن به آنجا را تعیین کنید.

استفاده از اهداف خود به عنوان چراغ راهنما ، معیارهای استراتژی شما را برای موفقیت تعریف می کند – این به شما کمک می کند تا کمپین شما در مسیر نگه داشته شود.

 

۲- مخاطبان خود را شناسایی و تعریف کنید.

تقسیم بندی مناسب و مشخص کردن مخاطبان شما می تواند اثربخشی و موفقیت کمپین تأثیرگذار شما را تعیین کند. بسته به شخصیت هدف سازمان یا خریدار ایده آل ، شما باید مصرف کنندگان را با استفاده از آمار جمعیتی ، روانشناسی ، مرحله چرخه خریدار یا کانال ترجیحی گروه بندی کنید. پس از تعیین اهداف بازاریابی ، تشخیص آسان تر مخاطبان به شما در دستیابی به آنها کمک می کند.

 

۳- یک نوع کمپین را انتخاب کنید.

ارسال مهمان ، محتوای حمایت شده ، هدفگذاری مجدد ، ایجاد همکاری ، مسابقات ، ذکر موارد اجتماعی ، کدهای تخفیف و موارد دیگر نمونه های فوق العاده ای از کمپین های بازاریابی اینفلوئنسرها است. روشی که شما با استفاده از اینفلوئنسرها مارک خود را تبلیغ می کنید به اهداف و ترجیحات مخاطبان هدف بستگی دارد.

 

به عنوان مثال ، Audible با نویسنده پرفروش تیم Ferriss در پادکست خود همکاری کرد ، جایی که شنوندگان وی می توانند از لینک سفارشی خود برای دریافت تخفیف در محتوای Audible استفاده کنند. این مشارکت یک پیشنهاد مرتبط را به مخاطبان هدف تحویل داد و از Audible ، Tim Ferriss و همه شنوندگان پادکست وی سود برد.

 

پس از تصمیم گیری در مورد نوع متوسط ​​و تبلیغاتی ، زمان آن رسیده که محتوای قانع کننده ای ایجاد کنید. حتی اگر هیجان انگیز ترین مبارزات انتخاباتی یا بهترین شرایط متناسب با بازار باشد ، اگر پیام رسانی یا محتوای شما آنها را مجذوب خود نکند ، مصرف کنندگان علاقه خود را از دست می دهند. هر چه سریع تر آن را در دسترس اینفلوئنسر مورد نظر خود بگذارید تا بتوانید مطالب خود را به اشتراک بگذارید .هرچه پیام شما بهتر با مخاطبان خود متناسب باشد و از قبل تهیه و آماده شود ، می تواند زودتر اینفلوئنسربرند شما را به سمت مخاطبان خود سوق دهد.

 

۴- اینفلوئنسر برند خود را پیدا کنید.

اگر می خواهید برای تبلیغ پیشنهادات خود به افراد تصادفی دسترسی پیدا کنید ، شانس این است که شما نتیجه و ارزش مورد نظر خود را پیدا نمی کنید. این همکاری به شدت معامله می شود – سازمان فقط به تعداد پیروان اینفلوئنسر علاقه مند است و اینفلوئنسر نقش تأیید محصول را بر عهده می گیرد. در عوض ، یک مشارکت ایده آل برای اینفلوئنسر بیشتر سفیر برند است – با قرار دادن اولویت با اینفلوئنسر و اولویت بندی برند اینفلوئنسربر دنبال کنندگان ، به احتمال زیاد پیام شما دوباره طنین انداز خواهد شد.

 

هنگام تحقیق در زمینه اینفلوئنسرها ، می توانید از طریق هشتگ های مربوطه جستجو کنید ، به کاربران پیشنهادی اینستاگرام بر اساس پروفایل هایی که دنبال می کنید ، مراجعه کنید یا اینفلوئنسرهایی را که رقبای شما برای استفاده از ایده ها و محصولات خود استفاده می کنند ، مشاهده کنید.

 

۵- تبلیغ کنید

وقتی بازار هدف خود را با موفقیت شناسایی کردید ، اینفلوئنسرایده آل خود را پیدا کردید و محتوای قانع کننده ای را ایجاد کردید ، تمام آنچه در سمت چپ است ترویج مشارکت جدید شماست! به کانال های اجتماعی مورد علاقه خود بروید یا یک پیام وبلاگ تهیه کنید تا حواشی ای را ایجاد کنید.

 

 

۶-موفقیت خود را پیگیری کنید.

ردیابی عملکرد مشارکت شما بسیار مهم است . پیگیری ترافیک ، تعامل ، تبدیل یا معیارهای موفقیت دیگری که هنگام تعیین اهداف بازاریابی خود تصمیم گرفتید. پتانسیل زیادی برای ROI بالا از مشارکتهای تأثیرگذار وجود دارد ، اما بسیار مهم است که ببینیم آیا محتوای تأثیرگذار شما بهتر از محتوای غیر تأثیرگذار شما است یا نه؟ اهداف اصلی خود را بررسی کنید تا موفقیت خود را بررسی کنید و همچنین نحوه تکرار آنها را بررسی کنید.

 بازاریابی اینفلوئنسرها

الگوی استراتژی اینفلوئنسرها

آیا حاضرید این سازمان های استراتژی بازاریابی تأثیرگذار را با سازمان خود امتحان کنید؟ پس الگویی را همانند آنچه به شما توضیح داده شد به روی کاغذ بیاورید و به اهداف بازاریابی خود برسید.

مرد بازار
مردبازار به افرادی که قصد حضور حرفه ای در بازار را دارند کمک می کند تا مهارت های موردنیاز را بدست آورند. مرد بازار کلیه مهارت هایی که یک نفر میخواد یه بیزینس من یا بازاری موفق شود را آموزش می دهد.
نماد اعتماد
پشتیبانی
© All Rights Reserved. Mardebazar.ir
© کلیه حقوق برای مرد بازار محفوظ می‌باشد.