چگونگی کار کردن ویدئو ها در بازاریابی

چگونگی کار کردن ویدئو ها در بازاریابی
چکیده این مطلب : انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ 0 نظر 61 بازدید

روش های چگونگی کار کردن ویدئو ها (و چرایی آن)   آیا تاکنون با کمک جستجوی اینترنتی آموخته اید کاری را انجام دهید؟   پاسخ به احتمال زیاد “بله” خواهد بود. اخیراً ، من یاد گرفتم که چگونه می توان یک روکش مبل را با یک ویدئو مفید از سایت های مربوط به ترفندهای خانه…

روش های چگونگی کار کردن ویدئو ها (و چرایی آن)

 

آیا تاکنون با کمک جستجوی اینترنتی آموخته اید کاری را انجام دهید؟

 

پاسخ به احتمال زیاد “بله” خواهد بود. اخیراً ، من یاد گرفتم که چگونه می توان یک روکش مبل را با یک ویدئو مفید از سایت های مربوط به ترفندهای خانه تا کرده و آن را جمع کرد.

 

فیلم ها روشی خاص هستند که با آنها بصورت آنلاین یاد می گیرید چگونه کاری انجام دهید زیرا این ویدئو دقیقاً چگونگی انجام آن را به شما نشان می دهد. من در اینجا تنها نیستم – بیشتر مشتریان ترجیح می دهند به جای دیدن تبلیغ ، یک فیلم بازاریابی را تماشا کنند.

 

بنابراین اگر جزء ۴۵٪ بازاریابانی هستید که امسال محتوای ویدیویی را به استراتژی خود اضافه می کنند ، می توان با ساخت فیلم ها به طور خاص برای مخاطبان تان که سعی در یادگیری چگونگی انجام کار دارند نیز ارزش بسیار زیادی کسب کرد.

 

در این پست ، خواهیم دید که چقدر این جستجوها در YouTube و سیستم عامل های دیگر محبوب هستند ، و از هشت روش پیش رو با عنوان “چگونه می توانید ساخت فیلم های آموزشی عالی برای برند خود را یاد بگیرید “، نکاتی را می آموزید.

 

برای کمک به شما در راه اندازی یک استراتژی موثر بازاریابی ویدیویی ،بهتر است به فیلم ها ، قالب ها و نکات مشابه موجود دسترسی پیدا کنید.

ویدئو مارکتینگ

 

جستجوهای ویدیویی محبوب هستند

جستجو کردن امری بسیار محبوب است. برای لحظه ای فقط به زندگی خود فکر کنید و در ابتدای این وبلاگ سؤال خود را دوباره مرور کنید،شما نیز سوال خود را جستجو کرده اید . آنها همچنین ممکن است فرصتی عالی برای برندها باشند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند.

 

طبق گزارش آمار بازاریابی ویدیویی WyzOwl در سال ۲۰۱۸ ، ۷۲٪ از مردم ترجیح می دهند از طریق ویدئو در مورد یک محصول یا خدمات بیاموزند.

 

بازاریابی ویدیویی رو به رشد است و پلت فرم های زیادی وجود دارند که در آن دیده می شود. در حالی که یوتیوب و Vimeo محل اصلی برای پیدا کردن فیلم ها بودند ، مصرف کنندگان اکنون به طور مشابه از سیستم عامل های اجتماعی مانند Facebook و Instagram برای یادگیری آموزش های برندها و محصولات استفاده می کنند.

 

۱۰ مورد از فیلم هایی که باید از آنها فرم اصلی  ایجاد ویدئو را بیاموزید

۱-فیلمی در مورد اینکه چگونه می توان یک روکش مبل را جمع کرد

 

آیا همیشه هنگام گذاشتن روکش ها در لباسشویی مانند من ، دچار خستگی می شوید؟

 

آنچه من در مورد این فیلم دوست دارم این است که چگونه شخصیتی واقعی را به نمایش می گذارد. این یک فیلم ساده به زبان انسان است که نشان می دهد چگونه می توان کاری انجام داد ، بدون هیچ گونه انیمیشن و یا ویژگی های پیشرفته ای از فناوری ، اما هنوز هم در آموزش بیننده بسیار مؤثر است.

استوارت و میهمانانش شوخی می کنند که انداختن روکش چقدر سخت است – استوارت حتی به شوخی می گوید که عدم توانایی وی در انجام این کار منجر به طلاق وی شده است – و آنها به بیننده نشان می دهند که این کار چقدر آسان است. استوارت و مهمانانش همدردی با بیننده را نشان می دهند و دقیقاً چگونگی جلوگیری از وجود مشکل در طول راه را نشان می دهند.

 

توصیه ای برای بازاریاب ها:اگر می خواهید ویدیویی به “میزبانی” یک انسان واقعی و زنده تهیه کنید ، مطمئن شوید که آنها مانند یک انسان عمل می کنند. فیلم ها راهی آسان برای نشان دادن شخصیت های برندها هستند ، بنابراین خود را جای بیننده خود قرار دهید و طنز ، اخلاص و همدلی را در دستورالعمل های خود قرار دهید.

اگر مفهومی که توضیح می دهید پیچیده است ، به بیننده بگویید. اگر در ابتدا ایده ای برای استفاده از محصول خود نداشتید ، آن را به اشتراک بگذارید. صحبت کردن مانند یک انسان – به جای خواندن یک اسکریپت مانند ربات – باعث می شود فیلم شما نیز به یاد ماندنی ، مؤثر و لذت بخش باشد.

 

۲-طرز تهیه ماکارونی کامل

 

Tasty on BuzzFeed ویدیوهای آشپزی و دستور العمل را که اغلب در یوتیوب و سایر رسانه های اجتماعی محبوب می شوند را به اشتراک می گذارد و این ویدئو ها هر ماه به دست میلیون ها نفر می رسد. اما این ویدیو یکی از فیلم های توصیف علامت تجاری Tasty نیست – این یکی از چندین فیلم انتخابی ماست که مهارت های آشپزی معمول یا دشوار را به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهد .

 

در این ویدیو ، Tasty از hyperlapse برای سرعت بخشیدن به نمایش آشپزی استفاده می کند و اطلاعات مورد نیاز خود را در اسرع وقت به دست می آورد. اگر شروع به پخش خودکار در یک فید رسانه های اجتماعی کند ، این سبک فیلمبرداری سریع نیز چشم نواز است. Tasty یک اصطلاح جستجوی هوشمندانه را نیز انتخاب کرد – یک تن از کلمات کلیدی جستجو در مورد عبارت “طرز تهیه ماکارونی” وجود دارد.

 

توصیه ای برای بازاریاب ها:بینندگان فیلم های YouTube کوتاه تر را ترجیح می دهند ، بنابراین فیلمبرداری سریع به صرفه جویی در زمان و ایجاد جلوه بصری مرتب کمک می کند. به عقب برگردید و تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا بدانید مخاطبان شما در جستجوی چه موضوعی هستند تا ویدئو مورد نظر خود را پیدا کنند.

ویدئو مارکتینک

۳-فرار از تله

 

بدیهی است که سقوط غم انگیز شاهزاده خانم Buttercup در زندگی واقعی کاملاً وحشتناک نبوده است.

 

در این ویدئو  ، Tech Insider از زیرنویس ها و انیمیشن ها استفاده می کند تا یک مفهوم پیچیده را تجزیه کند. وقتی این ویدئو را پیدا کردم ، دقیقاً در جستجوی اطلاعاتی در مورد چگونگی فرار از عکس سریع نبودم ، اما موضوع منحصر به فرد باعث شد بلافاصله کلیک کنم. علاوه بر این ، صدا ضروری  نیست – اگرچه جلوه ای چشمگیر می بخشد – که ممکن است باعث شود مردم از هر لحظه بیشتر کلیک و تماشا کنند ، زیرا بسیاری از فیلم های رسانه های اجتماعی در حال منقضی شدن هستند.

 

۴-چگونه موهای فر را لخت کنیم

 

هرکسی که تاکنون این  کار را انجام داده باشد ، می داند که انجام حرفه ای آن بسیار گران و وقت گیر است.

 

بنابراین ، بوستل هوشمندانه درویدیویی این کار را آموزش داد و به بینندگان می آموزد که چگونه خودشان این کار را انجام دهند و در هزینه خود صرفه جویی کنند – این یک عامل انگیزاننده در پشت بسیاری از جستجوهای آنلاین است. این ویدیویی کوتاه است ، که MiniMatters برای بینندگان علاقه مند به تماشای فیلم ها پیشنهاد می کند. یوتیوب یک بازدید را وقتی یک فیلم تقریباً ۳۰ ثانیه تماشا می شود محاسبه می کند ، بنابراین تماشاگرانی که دارای مدت توجه کوتاهی هستند ، احتمالاً اگر دیدن یک فیلم کوتاه تر باشد ،ممکن است این فیلم را لایک کنند.

 

برای بازاریابان: تقریباً همه می خواهند در جایی که می توانند پول صرفه جویی کنند ، بنابراین در مورد راه هایی که چگونه ویدیوی شما می تواند به بینندگان کمک کند این کار را انجام دهند ، فکر کنید. هنگام فیلمبرداری ، سعی کنید فیلم ها را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید تا بیننده را به خود جلب کنید و آنها را به طور مداوم تماشا کنید تا به طور پیوسته تعداد بازدیدهای YouTube خود را افزایش دهید.

 

۵-سه راه برای داشتن استایلی با کت

 

در این ویدیوی کوتاه و شیرین اینستاگرام ، اینفلوئنسر تأیید شده سبکPreviewPH سه روش برای ست کردن کتی از ForMe را نشان می دهد. این فیلم برای کسانی که علاقه مند به امتحان کردن مدل های جدید هستند اما دقیقا نمی دانند چطور اکسسوری ها و بقیه لباس ها را بپوشند عالی است. در این فیلم ، سه روش پوشیدن کت را نشان می دهد ، که می تواند سبک های مد منحصر بفرد مختلف را در خود جای دهد.

 

برای بازاریابان: این فیلم ها می توانند یک روش عالی برای نشان دادن چگونگی عملکرد یک محصول و نحوه استفاده از آن باشند. این نوع ویدیو آشکارا تبلیغ یک کت و مارک خاص را نشان می دهد ، اما ارزش آن بیشتر از یک تبلیغ استاندارد است زیرا به خریداران بالقوه نشان می دهد که چگونه می توانند آن را بپوشند. اگر افرادی که نسبت به سبک مد تردید دارند ، این فیلم را بینند ، ممکن است نسبت به خرید خود اطمینان بیشتری داشته باشند.

 

۶-برنامه ریزی با تقویم Asana

 

آسانا هوشمندانه سریال ویدئوهای “چگونه با آسانا”ی خود را برند می کند ، و تمام فیلم های این سریال دارای یک موضوع ثابت هستند. کلیه فیلم های این سریال زیر دو دقیقه زمان دارند ، توسط همان شخص میزبان هستند و از پس زمینه زرد چشم نوازی برخوردار هستند. این ویدئو شامل صفحه شخصی کسی است که از ابزار تقویم Asana استفاده می کند.

برای بازاریابان: اگر به دنبال ایجاد یک سریال ویدیویی هستید ، وقت بیشتری را صرف آن کنید تا آن را به یاد ماندنی و قابل تشخیص دهید. این تلاش ها باعث می شود فیلم ها حرفه ای تر به نظر برسند.

 

۷-نحوه ایجاد GIF متحرک در فتوشاپ

 

چه کسی در اینجا GIF را دوست دارد؟ درست است – همه افراد GIF را دوست دارند.

 

نحوه فیلمبرداری Adobe نمونه ای عالی از فیلم آموزشی نرم افزار است زیرا فقط اطلاعات لازم را در خود جای می دهد. به جای اینکه بیننده را با نشان دادن کل رابط فتوشاپ گیج کنید ، این ویدئو از انیمیشن های بزرگ فقط دکمه ها و ابزار مورد نیاز برای انجام کار در دسترس استفاده می کند.

 

برای بازاریابان: اگر می خواهید ویدیویی از فناوری را ارائه دهید ، چگونگی ظاهر شدن آن را برای همه کاربران در بار اول را در نظر بگیرید. سعی کنید فقط با فیلمبرداری از عناصر فناوری مورد نیاز برای فیلم خود ، هرگونه سردرگمی را به حداقل برسانید تا بینندگان بتوانند از طریق دستگاههای خود پیگیری کنند.

 

۸-چگونه می توان reachفیس بوک خود را افزایش داد

 

شما ممکن است در ایجاد فیلم برای توضیح موضوعی پیچیده مردد باشید ، اما در واقع می تواند مؤثرترین وسیله برای کمک به مخاطبان شما در درک چیزی باشد.

 

در این ویدیو ، مگان کانلی بسیاری از تفاوت های ظریف الگوریتم News Feed در فیس بوک را به روشی واضح و مختصر تجزیه می کند. سپس ، گرافیک ها ، انیمیشن ها و عکسهای صفحه نمایش آنچه را که وی با تجسم داده ها در مورد آن صحبت می کند ، تکمیل می کند تا آمار و ارقام را برای بیننده به یاد ماندنی تر کند. سرانجام ، این ویدئو با گام های بعدی مفید که بینندگان می توانند برای حل مشکلی که در این فیلم مشخص شده است ، انجام دهند ، به پایان می رسد.

 

برای بازاریابان: جذاب ترین فیلم می تواند ویدیویی باشد که اصلاً به محصول شما اشاره ای نکند. به سوالاتی بپردازید که مخاطبان ممکن است از شما بپرسند و با استفاده از فیلمهای مفیدی که با رشد فروش ختم نمی شود ، نام تجاری خود را به عنوان یک رهبر نهادینه کنید.

 

 

۹-نحوه تعمیر صندلی با نودل

 

این ویدئوی جالب اینستاگرام از @Crafty.Life.Hacks به بینندگان نشان می دهد که چگونه با جایگزین کردن نودل فوری ، صندلی چوبی را تعمیر کنند. در حالی که این فیلم کوتاه و آسان است،جذاب هم هست زیرا به بینندگان در مورد استفاده جایگزین برای یک کالای غذایی خانگی روزانه می آموزد.

 

برای بازاریابان: این مثال نشان می دهد که چگونه یک محصول می تواند دارای اهداف مختلف باشد. در حالی که بازاریابان می خواهند فیلم هایی را که هدف اصلی محصول خود را نشان می دهند بسازند ، اما گاهی فکر کردن در خارج از محدوده اصلی و راه های دیگری که می توان از محصول شما استفاده کرد ، بهتر محصول را نشان می دهد.

 

به عنوان مثال ، اگر شما در حال فروش یک محصول غذایی هستید ، ممکن است بخواهید یک فیلم دستور غذائی تهیه کنید که نشان می دهد چگونه می توان از آن به عنوان یک ماده غذایی استفاده کرد ، یا یک فیلمی که نشان می دهد چگونه می توان از آن به عنوان یک ابزار استفاده کرد.

 

۱۰-نحوه تهیه Noodle Crab Noodle با Momofuku

در این ویدیو در فیس بوک که توسط وبلاگ غذایی Muncies به اشتراک گذاشته شده است ، سرآشپز Max Ng به بینندگان نشان می دهد که این دستور تهیه غذا از مادربزرگ خود را که  در شهر نیویورک زندگی می کند ،است. اگرچه این فیلم از جنبه طولانی تری برخوردار است ، اما او به مخاطبان یک فرآیند پخت و پز گام به گام ساده را نشان می دهد که به راحتی می توانند آن را دنبال کنند.

 

 

 

این نوع فیلم ممکن است یک مثال مفید برای رستوران های محلی یا نشریات غذایی باشد که می خواهند دستور العمل های مورد علاقه خود را نشان دهند. از نظر تبلیغاتی ، این فیلم همچنین آگاهی از برند تجاری خوبی را به Munchies و رستوران Momofuko می بخشد.

 

برای بازاریاب ها: اگر یک روند قدم به قدم مانند پخت و پز را به روشنی توصیف کنید ، می توانید از فیلم های طولانی فاصله بگیرید.این فیلم ها می توانند منبع خوبی برای محتوای تبلیغاتی متقابل باشند. در مثال بالا ، Max Ng ، Momofuko و Munchies همه به صورت سرگرم کننده و آموزنده برجسته می شوند.

 

فیلم ها را چگونه درست کنید؟

اکنون که از فیلم های واقعی با نام تجاری B2B و B2C الهام گرفته اید ، فکر کنید که چگونه می توانید محتوای مفیدی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

 

اطلاعات شخصی خریدار را دریافت و از آنها برای اطلاع از استراتژی خود استفاده کنید. مخاطبان شما در مورد محصول شما سؤالاتی می کنند؟ چه سؤالاتی در مورد صنعت شما می پرسند؟ محصول شما چه مشکلی را حل می کند که می توانید در یک ویدیو نشان دهید؟همه اینها موضوعی برای ساخت ویدئوست.

 

مرد بازار
متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار
نماد اعتماد
پشتیبانی
© All Rights Reserved. Mardebazar.ir
© کلیه حقوق برای مرد بازار محفوظ می باشد.