لینکدین در مقابل فیس بوک :کدام یک برای تجارت مناسب تر است؟

لینکدین در مقابل فیس بوک :کدام یک برای تجارت مناسب تر است؟
چکیده این مطلب : انتشار : 12 اکتبر 2019 0 نظر 75 بازدید

لینکدین در مقابل فیس بوک :کدام یک برای تجارت مناسب تر است؟

لینکدین در مقابل فیس بوک:کانال های رسانه های اجتماعی موجود امروز حتی می توانند صاحبان مشاغل کم درآمد را فلج کنند.

 

از کجا شروع می کنید؟ کدام یک بهترین است؟ چگونه از اتلاف وقت در کانالهایی که ROI محکم را ایجاد نمی کنند ، جلوگیری کنید؟

 

این یک مبارزه واقعی است.

 

و هنگامی که صحبت از لینکدین  و فیس بوک  می شود ، اختلافات بین این دو بسیار زیاد به نظر می رسد.

لینکدین در مقابل فیس بوک

فیس بوک برای به اشتراک گذاشتن عکس هایی از تعطیلات خانوادگی ، ارتباط با دوستان قدیمی مدرسه و به اشتراک گذاری فیلم هاست.درست است؟ در ضمن ، آیا LinkedIn به معنای پیگیری همکاران و ایجاد ارتباط حرفه ای نیست که حرفه شما بیشتر دیده شود؟

 

جواب البته که مثبت است.

 

اما از آنجا که هر دو شبکه اجتماعی مبتنی بر مردم هستند ، آنها فرصتهای زیادی را برای رسیدن به مخاطبان شما فراهم می کنند. در حقیقت ، ۷۸٪ از مصرف کنندگان آمریکایی محصولاتی را در فیس بوک کشف کرده اند.

 

از طرف دیگر ، LinkedIn هنگام تهیه محتوا و تضمین تعامل مخاطبان ، مؤثرترین بستر است.

 

آنها این سؤال را برای شما به وجود می آورند – کدام یک را باید برای تمرکز تلاش های خود انتخاب کنید؟

 

لینکدین در مقابل فیس بوک: کدام یک برای تجارت مناسب تر است؟

بیایید سریع یادآوری کنیم.

 

در هسته خود ، LinkedIn یک شبکه حرفه ای است که در ابتدا به عنوان یک بستر استخدامی شرکتی ایجاد شده است. در حال حاضر ، بسیاری از ویژگی های مشابه سایتهای رسانه های اجتماعی سنتی ، از جمله به روزرسانی وضعیت ، قابلیت وبلاگ نویسی و پیام های خصوصی را دارد.

 

از طرف دیگر ، فیس بوک به طور خاص به عنوان مکانی برای اشتراک و ارتباط افراد طراحی شده است. عنصر “اشتراک گذاری” برجسته ترین نقطه فروش آن است ، اما هنوز بسیاری از ویژگی های دیگر وجود دارد که به مشاغل اجازه می دهد تا به طور موثری به مخاطبان خود برسند.

 

LinkedIn و Facebook هر دو ویژگی Groups را دارند که به شما امکان می دهد با سایر افراد همفکر ارتباط برقرار کنید ، و هر دو دارای تنظیمات تبلیغاتی قدرتمندی هستند.

 

بنابراین با ویژگی های تقریباً مشابه ، تفاوتهای اساسی بین این دو چیست؟

 

۱-عدد عاقلانه ، فیس بوک در اعداد و ارقام برتری دارد.

فیس بوک ۲٫۳۸ میلیارد کاربر فعال حیرت انگیز در سراسر جهان دارد و همین امر باعث می شود پایگاه کاربر LinkedIn با ۶۳۰ میلیون کاربر در مقایسه با آن،کم تر باشد. بعلاوه ، هر دو مخاطب متشکل از افراد متنوعی هستند ، اما LinkedIn تمایل دارد مشتری های حرفه ای تری داشته باشد یا افرادی که علاقه عمیقی به تجارت دارند.

 

در فیس بوک ، مردم حدود ۳۵ دقیقه در روز را می گذرانند تا از طریق فیدهای خود را مرور کنند و با دوستانشان درگیر شوند ، در حالی که کاربران LinkedIn فقط ۱۷ دقیقه در ماه را با استفاده از سایت می گذرانند.

 

شما می توانید استدلال کنید که وقتی افراد به LinkedIn وارد می شوند ، بجای اینکه فقط به صورت بی هدف پیمایش کنند ، به دنبال انجام کار یا یافتن چیزی هستند. این مهم است اگر شما به دنبال استفاده از این شبکه های اجتماعی هستید باید  بیش از همه چیز به فکر اشتراک جدیدترین روزرسانی های خود باشید.

 

۳-LinkedIn برای رهبری نسل ها بهتر است.

 

اگر نگاهی به گزارش بازاریابی دیجیتال B2B از حالت Demand Wave ، بیاندازیم ، می توانیم ببینیم که LinkedIn شبکه اجتماعی شماره یک برای رهبری نسل ها برای مشاغل است – فیس بوک در رتبه چهارم در لیست توئیتر است و “مطمئن نیست”.

 

با وجودی که کاربران تقریباً به همان اندازه در LinkedIn کار نمی کنند که در Facebook انجام می دهند ، احتمالاً آنها در فکر خرید قرار دارند.

 

در نهایت ، هر دو شبکه برای موارد مختلف مناسب هستند. در حالی که فیس بوک به شما امکان دسترسی به ده برابر چشم انداز بیشتر را می دهد و مکانی عالی برای ایجاد آگاهی و تعامل با نام تجاری فراهم می کند ، LinkedIn هنگام تولید نوآوری ملموس ، فیس بوک را شکست می دهد.

اکنون که نگاهی کلی به این دو پلتفرم انداخته ایم و آنها را در مقابل یکدیگر قرار داده ایم ، بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از ویژگی های اصلی آنها برای مشاغل بپردازیم.

لینکدین در مقابل فیس بوک:گروه های لینکدین در مقابل گروه های فیس بوک

ویژگی Groups هم در LinkedIn و هم در Facebook به کسب و کارها این فرصت را می دهد تا با چشم اندازها و سایر مشاغل همفکر متصل شوند.

 

با این وجود ، به خاطر سپردن انگیزه های افراد هنگام حضور در سایت های مختلف بسیار مهم است. هنگامی که کاربران در گروه های LinkedIn Groups با دیگران درگیر می شوند ، احتمالاً ظرفیت آنها در یک ذهنیت مرتبط با کار زیاد است.

 

از طرف دیگر ، در گروه های فیس بوک ، افراد به احتمال زیاد نظرات شخصی خود را در مورد همه چیز – از شیوه زندگی و غذا ، گرفته تا سیاست و سرگرمی – به اشتراک می گذارند.

 

بنابراین ، هنگامی که تعیین می کنید کدام ویژگی Groups برای شما مناسب تر است ، به مخاطبی که هدف قرار می دهید فکر کنید.

به عنوان مثال ، اگر به دلیل فروش جدیدترین مخلوط کن مواد غذایی ، مصرف کنندگان عمومی را با علاقه به آشپزی هدف قرار می دهید ، احتمالاً راه برای گروه های Facebook است.

 

با این حال ، اگر شما در حال فروش خدمات گران قیمت برای پرسنل مدیریت رده بالا هستید ، LinkedIn Groups مملو از متخصصین با فکر و کار ممکن است شرط بهتری باشد.

لینکدین در مقابل فیس بوک

تبلیغات لینکدین در مقابل تبلیغات فیس بوک

هم Facebook و هم LinkedIn طیف متنوعی از انواع آگهی ها ، از جمله چرخ فلک ، فیلم و تبلیغات را ارائه می دهند. از آنجا که فیس بوک یک پایگاه کاربر بزرگتر دارد ، تبلیغات شما قادر به دسترسی بیشتر افراد است. با فیس بوک همچنین می توانید بر اساس اطلاعات شخصی تر مانند رفتار یا نقاط عطف زندگی،آن ها را هدف قرار دهید. با این حال ، LinkedIn قابلیت های هدف گذاری خاص خود را ارائه می دهد ، و در رهبری نسل ها برای تجارت بهتر است.

 

در آخر ، بیایید جنبه تبلیغات هر دو شبکه اجتماعی را لمس کنیم.

 

از نظر تنوع ، هر دو سیستم عامل امسال تقریباً برابرند.

 

در حالی که فیسبوک سالهاست که انواع مختلفی از انواع تبلیغات را به خود اختصاص داده است (ما فقط با ذکر تعداد تبلیغاتی از بوم ، چرخ فلک ، فیلم ، پویا و پیشتاز صحبت می کنیم) ، LinkedIn به تازگی یکسری انواع مختلف تبلیغات را به ترکیب خود اضافه کرده است – از جمله فیلم ، چرخ فلک ، تبلیغات و محتوای InMail پشتیبانی شده.

 

اگر هدفمندانه فکر می کنید فیس بوک توانایی دستیابی به تعداد بیشتری از افراد را دارد ، درست می گویید. با این حال ، این بدان معنا نیست که LinkedIn از قابلیت های هدفمند قدرتمند برخوردار نیست – در حقیقت ، این امر بسیار اتفاق می افتد.

 

هر دو شبکه در حول ورودی کاربر متمرکز شده اند و تبلیغات و مطالب مربوط به اطلاعاتی را که اعضای خود به آنها می دهند ، ارائه می دهند.

در هر دو Facebook و LinkedIn می توانید بر اساس عنوان شغل ، درآمد خانوار ، شرکت ، محل زندگی و سن  افراد را هدف قرار دهید ، اما می توانید در فیس بوک کمی عمیق تر حفاری کنید ، بسته به نقاط عطف زندگی ، رفتار و شخصی سازی کاربران را هدف قرار دهید.

 

اگر مشاغل دیگر را هدف قرار می دهید ، باید در نظر داشته باشید که اطلاعات موجود در LinkedIn(مانند عناوین شغلی و کارفرمایان) تمایل به روز بودن بیشتر از اطلاعات در فیس بوک دارند ، این بدان معنی است که در صورتی که بخواهید مشاهده دقیق تری داشته باشید، می توانید آن را بازدید کنید. شما بطور خاص سعی در دستیابی به افراد در یک نوع خاص از نقش یا صنعت دارید.

 

لینکدین در مقابل فیس بوک :چه کسی برنده است؟ تو تصمیم بگیر

در حالی که لینکدین و فیس بوک برخی شباهت های بسیار واضح دارند ، هدف آنها مشخص است و نحوه استفاده افراد از هر سایت کاملاً متفاوت است.

 

در نهایت ، توجه به این نکته مهم است که ، در حالت ایده آل ، شما برای رسیدن به مخاطبان خود در هر کجا که می خواهید ملاقات کنید ، از هر دو کانال استفاده خواهید کرد. شاید شما از LinkedIn برای یک کمپین نسل هدفدار استفاده کنید ، در حالی که از Facebook برای افزایش آگاهی از برند و تعامل با مشتریان استفاده می کنید.

 

هر دو سایت فرصتهای ارزشمندی برای رشد شرکت شما ارائه می دهند. با این حال ، امیدوارم که از این راهنمااستفاده کنید تا تصمیم بگیرید که کدام سایت سزاوار سهم بیشتری از وقت و منابع شما است ، و کدام یک می تواند بالاترین ROI را به شرکت شما بدهد.

مرد بازار
مردبازار به افرادی که قصد حضور حرفه ای در بازار را دارند کمک می کند تا مهارت های موردنیاز را بدست آورند. مرد بازار کلیه مهارت هایی که یک نفر میخواد یه بیزینس من یا بازاری موفق شود را آموزش می دهد.
نماد اعتماد
پشتیبانی
© All Rights Reserved. Mardebazar.ir
© کلیه حقوق برای مرد بازار محفوظ می‌باشد.