چگونه می توانید یک مشاور رسانه اجتماعی شوید(با توجه به تجارب ۵فرد موفق)

چگونه می توانید یک مشاور رسانه اجتماعی شوید(با توجه به تجارب ۵فرد موفق)
چکیده این مطلب : انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ 0 نظر 41 بازدید

امروزه ، رسانه های اجتماعی یک عنصر مهم در استراتژی بازاریابی هرکسب و کاری است و نیاز به یک مشاور رسانه اجتماعی  هر روز بیشتر می شود.   بیش از ۳٫۲ میلیارد نفر در رسانه های اجتماعی در سطح جهان وجود دارند. با وجود چنین مخاطبان بالقوه بزرگی ، برای هر شرکتی استفاده از رسانه…

امروزه ، رسانه های اجتماعی یک عنصر مهم در استراتژی بازاریابی هرکسب و کاری است و نیاز به یک مشاور رسانه اجتماعی  هر روز بیشتر می شود.

 

بیش از ۳٫۲ میلیارد نفر در رسانه های اجتماعی در سطح جهان وجود دارند. با وجود چنین مخاطبان بالقوه بزرگی ، برای هر شرکتی استفاده از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به چشم اندازهای جدید ، تقویت آگاهی از برند و بازاریابی محصولات یا خدمات خود ضروری است.

 

اما اغلب اوقات ، بازاریابی بر روی رسانه های اجتماعی ساده تر از آنچه گفته می شود انجام می شود – و هنگامی که در یک شرکت کوچک با منابع محدود کار می کنید ، استخدام و آموزش یک تیم رسانه ای اجتماعی کاملاً کار دشوار (یا حتی غیرممکن) است.

 

اگر یک شرکت منابع لازم برای کارکنان یک تیم رسانه های اجتماعی خود را نداشته باشد ، آنها شانسی ندارند – به عنوان یک جایگزین ، می توانند یک مشاور رسانه های اجتماعی را استخدام کنند تا به آنها در افزایش حضور رسانه های اجتماعی و رشد ترافیک حسابهای اجتماعی آنها کمک کند.

اگر یک مشاور رسانه ای اجتماعی هستید ، باید به عنوان صدا ، چشم و گوش مشتری در سکوهای مختلف اجتماعی عمل کنید تا به درستی با آنها و رشد مخاطبان همکاری کنید. ما بینش پنج مشاور موفق رسانه های اجتماعی را  جمع آوری کرده ایم.

 

اگر علاقه مند به یک مشاور رسانه اجتماعی هستید اما مطمئن نیستید که چگونه کار را شروع کنید ، یا یک تیم مشاور رسانه اجتماعی را برای تیم خود استخدام می کنید اما مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی باشید ، ادامه مطلب را بخوانید.

 

مشاور رسانه های اجتماعی

نحوه تبدیل شدن به یک مشاور موفق رسانه های اجتماعی

۱- ایجاد نمونه کارها از مطالعات موردی ، و تولید و انتشار مطالب که ارزش خود را اثبات کند.

کیت کاکادیا ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Socallyin.com ، به من گفت – “توصیه من به هر کسی که به عنوان مشاور بازاریابی رسانه های اجتماعی سعی در ساخت سبد مشتری دارد ، می تواند چند کار را انجام دهد ، شروع کار با ساختن سبد پرونده خود. بسیاری از مشتری ها می خواهند کارهایی را که در گذشته برای دیگران با موفقیت انجام داده اید ببینید. ”

 

کاکادیا می افزاید: “دومین توصیه ای که می توانم به شما بدهم ، تولید و انتشار مطالبی است که تخصص شما را در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی نشان می دهد. داشتن یک وبلاگ یا حتی نوشتن در کانال می تواند به شما کمک کند تا از این امر سربلند بیرون بیایید.”

 

اگر علاقمند به ایجاد وبلاگ خود هستید ، به نحوه ایجاد یک استراتژی موفقیت آمیز وبلاگ نگاه کنید: یک راهنمای گام به گام.

 

۲- شبکه ، شبکه ، شبکه.

Akvile DeFazio ، رئیس AKvertise مشاوران رسانه ای مشتاق را به شبکه توصیه می کند: “لحظه ای که تصمیم گرفتید می خواهید جهشی بگیرید تا یک مشاور رسانه ای اجتماعی شوید و در نهایت به سمت انجام تمام وقت آن حرکت کنید ، من شما را تشویق می کنم که شروع کنید به شبکه  کردن و به اشتراک گذاری مهارت و خدمات خود را با دیگران ، به صورت آفلاین و آنلاین ، حتی اگر هنوز برای خودتان کار نمی کنید. ”

 

“روابط و ایجاد مشتری شما می تواند به زمان نیاز داشته باشد ، بنابراین هرچه سریع تر خود را تغذیه کنید. من به عنوان کسی که همیشه از شبکه لذت می برده است ، متوجه نبودم که شبکه من چقدر ارزشمند است تا اینکه اعلام کردم که کار سابق خود را ترک می کنم. من تصور می کردم که به محض این که انجام دهم ، روابط خود را از دست می دهم زیرا نمی توانم شخصاً با همسالان صنعت و صاحبان مشاغل روبرو شوم ، اما با تعجب من ، بسیاری از آنها مشتری هایی را با من به اشتراک میگذاشتند. ”

 

برای شروع شبکه سازی ، DeFazio پیشنهاد می کند مکانهایی نظیر metup.com ، پیوستن به گپ های توییتر در رابطه با موضوعات مرتبط با رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی مهمان را برای گسترش دسترسی و دیدنتان در نظر بگیرید. او همچنین به تحقیق در پادکستهایی که ممکن است علاقه مند باشند شما را به عنوان مهمان داشته باشند ، شرکت در رویدادهای صنعت مانند رویدادهای شبکه پاپ آپ یا کنفرانس ها ، و بررسی اتاق تجارت محلی شما توصیه می کند.

 

۳ -ایجاد یک اکانت اینستاگرام جذاب.

سیمون ، مشاور رسانه های اجتماعی و بنیانگذار Savvy Simone به من گفت – “اگر امیدوار هستید که یک مشاور موفق رسانه های اجتماعی شوید ، اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد یک اینستاگرام و ارسال مکرر پست است. آرم یا یک وب سایت، که می تواند بعداً بیاید. ”

 

سیمون افزود: “با ارائه ارزش (نکات و ترفندهای رسانه های اجتماعی) و در برخی موارد ارائه ای از زندگی شخصی خود ، روی رشد پیروان متدین متمرکز شوید.” وی ادامه داد: “اگر تجربه رسمی ندارید ، می توانید با اشتراک دانش خود با جهان مسیرهای بالقوه را جذب کنید. در مورد سرمایه گذاری جدید خود پرشور باشید و مطمئن باشید که برای توسعه نام تجاری شخصی و حضور آنلاین خود وقت صرف کنید. همچنین از سایرین سؤال کنید. مشاوران رسانه های اجتماعی چگونگی  کار را آغاز کردند. بیشتر آنها مایل به گفتگو با شما هستند! ”

مشاور شبکه های اجتماعی

 

۴- زمان بندی بسیار مهم است.

امی بیشاپ ، مالکCultivative و یک مشاور بازاریابی دیجیتال ، به من گفت که بسیار مهم است که شما تصمیم بگیرید که چه زمان ، و چگونه ، می خواهید شغل خود را ایجاد کنید – “زمان بندی به طور معمول یکی از دشوارترین فاکتورها در تصمیم گیری برای کار خود است.و فقط شما می دانید چه زمان مناسب است ، اما من پیشنهاد می کنم در هزینه های زندگی در حدود سه تا شش ماه صرفه جویی کنید ، برای زمانی که ممکن است اوضاع طبق برنامه پیش نرود. ”

 

او می گوید: “حتی اگر به پول احتیاج ندارید ، استرس را به ارمغان می آورد و احتمالاً مانع از جذب مشتریانی می شود که وضعیت مناسبی ندارند ، یا اینکه خود را از ناامیدی برای امضاء مشتری متوقف کنید.” با فرض اینکه هیچ قراردادی با کارفرمای فعلی شما قطع نشود) ، مشاوران قبل از ترک شغل فعلی خود ، تعدادی مشتری را انتخاب می کنند تا اطمینان حاصل کنند که آنها کمی از درآمد خود را دارند – اما من تشخیص می دهم که گاهی اوقات گزینه ای نیست. ”

 

علاوه بر این ، بیشاپ ذکر می کند که شما یک شرکت LLC را برای تجارت جدید خود راه اندازی کرده اید (راه اندازی آن به صورت آنلاین ارزان است) ، و هزینه ها و درآمد را برای اهداف مالیاتی پیگیری کنید.

 

۵-یک رویکرد لایه دار خوب است.

کریستال کینگ ، استاد رسانه های اجتماعی آکادمی HubSpot ، به من گفت – “اطمینان حاصل کنید که از پیش رو می فهمید که شغل شما چقدر بزرگ خواهد بود. مشتری های خود را به طور کامل بررسی کنید. بعضی اوقات ممکن که واقعاً نمی دانند که چه چیزی می خواهند و یا نیاز دارند. پیشنهادی را ارائه دهید که دقیقاً آنچه را که فکر می کنید برای تجارتشان بهترین است ، دامنه کار و چه هزینه های اضافی برای کارهایی باشد که فراتر از پارامترهای اصلی پروژه هستند.

 

علاوه بر این ، کریستال خاطرنشان کرد: “در مورد ساعت ها و فعالیت هایی که چنین هزینه ای را شامل می شود ، شفاف باشید. و به خاطر داشته باشید که فقط یکی از شما وجود (توانایی کار بجای چندنفر را ندارید) – آماده باشید که اگر کار خیلی بزرگ باشد ، بگویید نه ، یا از خود بپرسید که آیا کار را وارد می کنید؟ فریلنسرها برای کمک به شما چیزی هستند که می توانند با بودجه آنها در نظر گرفته شوند. ”

 

۶-رهبری نسل را اولویت بندی کنید

امی بیشاپ به من گفت – “رهبری نسل بسیار مهم است و برای بسیاری از افراد تحریک کننده ترین بخش شروع کار خود است. تقاضای زیادی برای مشاوران رسانه های اجتماعی وجود دارد – شما فقط باید بدانید که چگونه آنها را پیدا کنید. با مراجعه به شبکه خود و به آنها اطلاع دهید که شما خدمات مشاوره ای ارائه می دهید. از آنها بخواهید که آیا از هر کسی که می تواند از خدمات شما استفاده کند استفاده می کنند؟. حتی اگر این کار را نکنند ، احتمالاً شما را برای مراجعه به آینده در ذهن خود نگه می دارند. ”

 

“علاوه بر این ، به گروه ها و انجمن های شبکه محلی بپیوندید. سعی کنید افرادی را با مهارت هایی که نمی توانند با شما همپوشانی داشته باشند را شناسایی کنید – مثلاً افرادی که توسعه وب ، بازاریابی ایمیل یا SEO را انجام می دهند ، اما مدیریت رسانه های اجتماعی را  انجام نمی دهند. اگر احساس می کنید که در تلاش برای ورود به سیستم مشتری هستید ، به آژانسها مراجعه کرده و از آنها بخواهید کار سرریز کنند. می توانید مهارت های خود را تیز نگه دارید و در حالی که همچنان به کار در تجارت جدید می پردازید ، درآمد کسب کنید. ”

 

 

مرد بازار
متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار متن معرفی مرد بازار
نماد اعتماد
پشتیبانی
© All Rights Reserved. Mardebazar.ir
© کلیه حقوق برای مرد بازار محفوظ می باشد.