۵۷ راهنمای آنلاین تجارت محلی (دایرکتوری تجارت)

۵۷ راهنمای آنلاین تجارت محلی (دایرکتوری تجارت)
چکیده این مطلب : انتشار : 13 اکتبر 2019 0 نظر 55 بازدید

۵۷ راهنمای آنلاین تجارت محلی دایرکتوری تجارت چیست؟ راهنمای آنلاین تجارت محلی و یا دایرکتوری کسب و کار یک لیست آنلاین از مشاغل در یک مکان خاص ،در واقع مکان یا گروه خاص است. یکی از راههای یافتن مشاغل محلی توسط جستجوگران آنلاین ، ورود به فهرست های مشاغل است. امروزه دسترسی به فهرست های…

۵۷ راهنمای آنلاین تجارت محلی

دایرکتوری تجارت چیست؟

راهنمای آنلاین تجارت محلی و یا دایرکتوری کسب و کار یک لیست آنلاین از مشاغل در یک مکان خاص ،در واقع مکان یا گروه خاص است. یکی از راههای یافتن مشاغل محلی توسط جستجوگران آنلاین ، ورود به فهرست های مشاغل است.

امروزه دسترسی به فهرست های مشاغل بسیار سریع و آسان است،تنها کافیست با جستجو در وب،به آسانی به آن ها دست پیدا کنید.این دایرکتوری ها یکی از آسان ترین راه های پیدا کردن مشاغل و کسب و کارها در اطراف شما هستند.

و یا حتی خود شما هم می توانید کسب و کار خود را در این دایرکتوری ها ثبت کنید،تا دیگران دسترسی سریع و راحت تری را به شما و کسب و کارتان داشته باشند.

دایرکتوری تجارت

امروزه ، گوگل بیشتر اوقات بین وب سایت های مصرف کننده و مشاغل محلی درج می شود.

 

شما باید به غیر از نقاط تبدیل Google برای کسب و کار من ، AMP ، و قطعه های برجسته ای را برای اثبات نگاه کنید.

 

بنابراین معقول است که اطلاعات کسب و کار محلی خود را به مکانهایی که مردم قبلاً قصد یافتن مشاغلی مانند شما را دارند ، بدست آورید تا اینکه امیدوار باشید آنها را در نتایج جستجو پیدا کنند.

 

برای به دست آوردن همه چیزهایی که برای بدست آوردن رتبه بندی وب سایت خود در جستجو نیاز دارید بهتر است منابعی را که اطلاعات جامعی در این باره می دهند را مطالعه کنید.

اطلاعات کسب و کار محلی شما NAP (نام ، آدرس ، شماره تلفن) که در فهرست ها ، سایت های لیست کسب و کار آنلاین و سایت های استعاره ذکر شده است ، به بهبود دید کمک می کند ، اما لینک های پشتیبان از این سایت ها می توانند برای SEO سودمند باشند. در اینجا چند نکته وجود دارد که مطمئن شوید اسم شرکت شما پس از اضافه کردن آن به یک فهرست ، در آن قرار دارد:

 

اگر کسب و کار خود را در چندین سایت لیست بندی مشاغل اضافه یا به روزرسانی می کنید ، مطمئن شوید که در همان فهرست اطلاعات شرکت را ارائه می دهید.

پیوندی(لینکی) به وب سایت شما،پیوندهای بازگشتی – که به عنوان لینکهای ورودی نیز شناخته می شوند – برای اختیار دامنه وب سایت شرکت شما بسیار مهم هستند. در انتهای این URL پیوند پیگیری را نیز در نظر بگیرید ، بنابراین می توانید ببینید وب سایت شما به طور خاص از دایرکتوری های تجاری(( راهنمای آنلاین تجارت محلی) که به آن لینک می شوند چقدر ترافیک می یابد.

از توضیحات شرکت اطمینان حاصل کنید که شرح مفصلی درباره تجارت خود دارید که نشان دهنده رسالت ، فرهنگ و ارزشهای سازمان شماست.

چند رسانه ای. با یک تصویر یا ویدئویی از دفتر کار ، کارمندان خود یا کارهای روزانه خود ، به جستجوگرهای شرکت سلیقه بصری از تجارت خود ببخشید.ویدئو و تصاویر خوب،تاثیر روانی مثبتی را در بیننده شما نسبت به شما و کسب و کارتان ایجاد خواهد کرد.

از تولید محتواهای بی کیفیت پرهیز کنید،زیرا ممکن است با محتوایی که تولید کرده اید قضاوت شوید،پس شروع به تهیه و تولید ویدئو و تصاویر حرفه ای از کسب و کار خود کنید،می توانید برای این کار از نیروهای متخصص کمک بگیرید.

دایرکتوری های خاص ( راهنمای آنلاین تجارت محلی)برای مکان و سایت های لیست بندی مشاغل خاص وجود دارد که می توانید داده های خود را ارسال کنید ، اما مشاغل محلی باید با اسلحه های بزرگ شروع کنند و راه خود را به سمت فهرست های مهم تر بکشند.

 

۵۷ راهنمای آنلاین تجارت محلی

لیست های تجاری رایگان

فیس بوک

نقشه های اپل

Google برای کسب و کار من

دایرکتوری شرکت LinkedIn

بینگ

یلپ

MapQuest

HubSpot

صفحات فوق العاده

کتاب زرد

ریز عکس

 

با این حساب ، ما لیستی از بزرگترین و مهمترین سایت های لیست کسب و کار امروز( راهنمای آنلاین تجارت محلی)بر اساس Domain Authority جمع آوری شده از Moz Link Explorer در ماه مه ۲۰۱۸ را برای شما جمع آوری کرده ایم. بسیاری از این فهرست ها کاملاً رایگان هستند.

دایرکتوری تجارت

راهنمای آنلاین تجارت محلی

لیست های تجاری و راهنمای تجاری برای بازاریابی مشاغل کوچک

فیس بوک (قدرت دامنه = ۱۰۰)

نقشه های اپل (دامنه مجاز = ۱۰۰)

Google برای کسب و کار من (قدرت دامنه = ۱۰۰)

راهنمای شرکت LinkedIn (دامنه = ۹۸)

بینگ (قدرت دامنه = ۹۴)

Yelp (قدرت دامنه = ۹۴)

دفتر بهتر تجارت (قدرت دامنه = ۹۳)

چهار ضلعی (قدرت دامنه = ۹۲)

MapQuest (قدرت دامنه = ۹۲)

HubSpot (قدرت دامنه = ۹۱)

صفحات زرد (قدرت دامنه = ۹۱)

لیست Angies (قدرت دامنه = ۹۱)

یاهو! محلی (قدرت دامنه = ۹۱)

مانتا (قدرت دامنه = ۸۷)

چرخه بازرگان (قدرت دامنه = ۸۶)

صفحات فوق العاده (قدرت دامنه = ۸۴)

کتاب زرد (قدرت دامنه = ۸۳)

تصویر بند انگشتی (قدرت دامنه = ۸۲)

Local.com (قدرت دامنه = ۷۷)

Kudzu.com (قدرت دامنه = ۷۶)

قورباغه داغ (قدرت دامنه = ۷۶)

Communitywalk.com (قدرت دامنه = ۷۵)

Brownbook.net (قدرت دامنه = ۷۳)

Tupalo.com (قدرت دامنه = ۷۲)

La Cartes (قدرت دامنه = ۶۸)

۲findlocal.com (قدرت دامنه = ۶۷)

ezlocal.com (قدرت دامنه = ۶۷)

ebusinesspages.com (قدرت دامنه = ۶۷)

صحبت (دامنه قدرت = ۶۶)

Chamberofcommerce.com (قدرت دامنه = ۶۶)

مربع های شهر (قدرت دامنه = ۶۶)

Cylex USA (Domain Authority = 66)

yelloyello.com (قدرت دامنه = ۶۶)

BOTW (قدرت دامنه = ۶۵)

worldweb.com (قدرت دامنه = ۶۵)

ibegin.com (قدرت دامنه = ۶۳)

دریافت Fave (قدرت دامنه = ۶۳)

Fyple.com (قدرت دامنه = ۶۳)

Company.com (سازمان دامنه = ۶۰)

تماس با ما  (سازمان دامنه = ۶۰)

Finduslocal.com (سازمان دامنه = ۶۰)

هاکلبری من (قدرت دامنه = ۵۹)

Hub.biz (قدرت دامنه = ۵۹)

Where2go.com (قدرت دامنه = ۵۸)

City Insider (قدرت دامنه = ۵۸)

n49.com (قدرت دامنه = ۵۸)

کلانتر من (قدرت دامنه = ۵۷)

opendi.us (قدرت دامنه = ۵۶)

Bizhwy.com (قدرت دامنه = ۵۵)

Smartguy.com (قدرت دامنه = ۵۵)

Wherezit.com (قدرت دامنه = ۵۵)

DiscoverOurTown.com (قدرت دامنه = ۵۴)

Nexport.com (قدرت دامنه = ۵۲)

USdirectory.com (قدرت دامنه = ۵۰)

Wowcity.com (قدرت دامنه = ۴۹)

Bizadee (قدرت دامنه = ۴۸)

Wand.com (قدرت دامنه = ۴۷)

اطمینان از حضور شما در همه جا ممکن است باعث شود مشتریان بالقوه شما را پیدا کنند،این امر برای هر برنامه بازاریابی محلی بسیار مهم است. صبر نکنید – شغل محلی خود را در اسرع وقت به برخی از این لیست های تجاری و فهرست ها( راهنمای آنلاین تجارت محلی) اضافه کنید.

مرد بازار
مردبازار به افرادی که قصد حضور حرفه ای در بازار را دارند کمک می کند تا مهارت های موردنیاز را بدست آورند. مرد بازار کلیه مهارت هایی که یک نفر میخواد یه بیزینس من یا بازاری موفق شود را آموزش می دهد.
نماد اعتماد
پشتیبانی
© All Rights Reserved. Mardebazar.ir
© کلیه حقوق برای مرد بازار محفوظ می‌باشد.